Ja s’acosta la temporada i per això us passem:
– Preus dels forfaits temporada 24/25 (fitxer adjunt).
– Preus i formulari sol·licitud dels guardaesquís i pàrquing temporada 24/25 (fitxer adjunt).
– Cobertures assegurances Targeneu i Multirisc (fitxer adjunt).
– Preus assegurances Targeneu i Multirisc:
Aquí et pots descarregar tota la informació amb els preus, tarifes de les diferents modalitats :
RECORDA! El forfet de temporada no inclou assegurança, així doncs tens diverses opcions, les quals et podem tramitar des del club:
Informar-vos que les assegurances de la FEEC i FCC, les tramitarem a partir del desembre-gener com cada any.
Necessitem que us poseu en contacte amb nosaltres (quan abans millor) per tramitar els forfaits i les assegurances que volgueu.
IPer evitar haver de passar a recollir el forfet per taquilles i per reciclar el suport Pirineu 365 de l’any passat necessitem que ens enviïs el codi WTP situat darrere i a baix de la targeta, així des de Vallter et carregaran el forfet d’aquesta temporada a la mateixa targeta del forfet de l’any passat.
La promo acaba el 8 de desembre !
- El forfet de temporada del Ripollès és vàlid per esquiar a les estacions de Vall de Núria i Vallter, així com per accedir al Cremallera de Montserrat i al Cremallera de Núria durant la temporada d’hivern.
- Els forfets de temporada familiars requereixen la presentació del llibre de família per acreditar el descompte.
Per a més detalls, pots consultar la pàgina oficial Vallter. Si necessites més informació o ajuda, no dubtis a preguntar!
Tags: Forfait; forfait, oferta promoción, socios